söndag

Ledsen för dålig uppdatering, men idag har jag inte haft så mycket att skriva om faktikst. Eftersom de inte har hänt nånting idag, förutom matchen som jag skrev om i förra inlägget. Och just ja, jag har faktikst städat rummet.
Det var på tiden, haha.
Jag är helt slut i kroppen efter denna helg, och är fruktansvärt seg i ryggen. Börjar känna mig som en gammal tant på 80+, haha. Nu skulle iallafall en massage sitta väldigt bra, jag tror faktiskt att jag ska ta och leta upp någon bra salong med hyffsat pris och boka en tid. För det behöver min rygg!
Ni kanske vet något bra ställe att tipsa mig om?

Nu tänkte jag krypa ner i sängen med en kopp té, och kika lite på tv. Lär nog somna rätt så tidigt, Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0