studentflak, fylla & glädje

Hejsan! åh, vad jag är avundsjuk på alla fulla, glada studenter som äntligen fick springa ut idag. Givetvis var vi där och kikade lite. Men vänta bara, om några år är det min tur. haha. Iallafall, efter det så åkte jag iväg en sväng till stan för lite små shopping, dock så fick jag inte med mig mycket hem alls. Endast en sjal som var på värstavärsta rean, 19 kronor kostade den - nu snackar vi kompispris! Sen fick även ett par strumpbyxor följa med hem.

 

Planerna för kvällen är inte riktigt färdiga ännu, men eftersom jobbet väntar imorgon klockan 7 *suuuck* så blir det inte speciellt sent för min del. Vad ska ni göra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0