the book about myself

Hejsan! åh, vad måndagar är sega. Helt sjukt! Jag sitter just nu i biblioteket med Andréa och försöker skriva klart engelska projektet - The book about myself. Som ska innehålla hela 15 kapitel om mig själv och mitt liv. Det är lite knepigare än vad det låter, och brist på fantasi i dessa stunder gör ju inte det hela lättare. Så jag passade på att skriva ett litet inlägg i stället.
Idag avslutas skoldagen med en lång kemi lektion, och för resten av dagen har jag inga planer alls. Det blir nog bara lugnt, försöka plugga lite. Det skulle i och försig sitta rätt så fint med lite shopping, suget börjar komma allt mer nu. Men de får bli någon annan dag.
Nu ska jag försöka plugga lite, eller ah ..  ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0