tre timmars träning

Hela tre timmars träning var inte så farligt som förväntat, det gick faktikst förvånansvärt bra! Dess värre har jag en känsla av att träningsvärken kommer komma sakta framkrypandes i benen imorgon. Men det får jag skylla mig själv för, eftersom jag är katastrofen själv när det gäller streching.
Trots den kommande träningsvärken, så bjuder morgondagen på lite roliga saker. Bl.a Cosmo Night by Mango. Som håller till på Mango på Sergelgatan, och arrangeras av Cosmopolitan. Det ska bli spännande, jag uppdaterar er givetvis om kvällen så snart som möjligt.

Nu tänkte jag åter igen krypa ner i sängen framför Sex and the City. Och om jag orkar .. så jag har lite spanska plugg att uträtta!

sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0