Coldplay ikväll

jajamän, ikväll blir det Coldplay i Globen. Fick nämnligen två stycken gratisbiljetter, och då bjöd jag med min kära vän Erica. Tvivlar inte på att det kommer bli riktigt trevligt!

På lunchrasten gick jag förbi Västermalmsgallerian där jag hittade en svart midjekjol, som jag länge letat efter. Tror nog att de blir den som åker på ikväll. Bild på det kommer nog lite senare. För nu måste jag hoppa in i duschen. Och nu några dagar framöver kommer de nog bli ganska dåligt med bloggande, Coldplay ikväll som sagt. Och imorgon ska jag ha middag med några tjejer från klassen mfl. sen blir det givetvis fest efter det. Och hela lördag & söndag kommer också ryka, eftersom några vänner från Boden kommer ner till Stockholm och ska spela handbolls SM. Så de kommer bli en fullspäckad helg helt enkelt, men mycket mycket rolig! Jag lovar att berätta mer om den senare, både i form av ord och bilder. Tills dess, ha det toppen bra!


COLDPLAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0