Kaffenarkoman!

Det stämmer, idag har jag druckit hela fem stora koppar kaffe .. och dagen är inte slut ännu. Av två simpla anledningar 1) för att hålla mig vaken på jobbet och 2) det är så fruktansvärt gott! Idag jobbade jag ju som sagt en stund, mellan 8-14. Vid halv sju blev jag väckt av Filippo som krypt upp i sängen bredvid mig. Och vet ni, det funkade bättre än vilken väckarklocka som helst. Det går bara inte att motstå honom. När jag väl var på jobbet fick jag order om att ta hand om en ny kille under hans första dag. Genast kom min lite "bossiga" sida fram, haha nej men det gick bra och jag fick massa beröm av chefen. En löneförhöjning kanske? haha.
Efter jobbet bar det av till Hammarby sjöstad, för att lämna Filippo. Och där vi även såg på Premier League; Liverpool - Man United. Och därifrån åkte vi inte besvika, 2-1 till Liverpool avslutades matchen, grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0