TV kväll

Har nu varit ganska duktigt och pluggat en stund. Så nu är jag nästan klar med både engelskan och svenskan, återstår bara att se en film på engelska som vi sedan ska skriva en recension om. Vilken de blir är jag inte helt hundra på ännu. Skulle även behöva börja på hantverksorigenteringen som visserligen ska vara klar den 23 oktober, men det är är stort arbete som ska vara minst 10 sidor långt. Men det tar vi tag i en annan dag, har ingen ork till det nu. Är trött och börjar känna mig lite hängig, en förkylning på G igen kanske? - usch.
Nu ska jag sitta här och läsa lite bloggar innan två timmars tv tittande väntar:
20.00 - 21.00 Idol
21.00 - 22.00 Vem kan slå Filip och Fredrik.

Dessa två sköningar går ju inte att missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0