Latheten tog över

Det var absolut inte meningen att de skulle bli såhär dålig uppdatering här i bloggen. Jag har helt enkelt inte orkat, om den ursäkten funkar på er? Men jag ska försöka skärpa till mig nu. Observera försöka.

På sista tiden har det väl hänt en hel del, inget jag har lust att rabbla upp här och nu. Eller en kort sammanfattning kan jag bjuda på. Jag har som sagt börjat på frisörlinjen på St.Erik på fridhemsplan, vilket visade sig vara ett bra val. Jag är nu mera så singel man kan bli och öppen för alla förslag, haha skämtåsido. Jag har lagt lite för mycket pengar på fika & andra småsaker på sista tiden, jag har varit i katrineholm på träningsläger - där vi även hann men en liten, väldigt liten hemmafest, jag ser massssa snyggingar på bussen varje dag, jag har bestämt mig för att ta tag i träningen (lika bra att börja tänka på beach 09 redan nu), jag önskar att pengar växte på träd, jag är extremt shopping & party sugen och på den senaste tiden har Lady Gaga - Love Games & Just Dance spelats konstant i min ipod. Det var då en väldigt kort sammanfattning. Sen har det även blivit en del jobb, handboll osv. sånt som här till i vardagen helt enkelt. På tal om handboll, så är de dags ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0