Ny vecka!

Hej på er!

Jag hoppas ni har haft en minst lika händelserik och bra helg som jag har haft. Eftersom det inte har blivit något bloggande i helgen tänkte jag ta och berätta om helgen nu rätt så kortfattat.

Det startade med att jag i fredags var på tjejmiddag hemma hos Regina i Åkerberga, tillsammans med fem andra tjejer. Vi åt, drack och bara hade det jättetrevligt. Vidare på någon fest blev det inte, men .. hey vi klarade oss utmärkt utan det! En lyckad kväll helt enkelt, tack för det tjejer! Hemma var jag igen kring tre tiden. Och efter några timmars sömn åkte jag och Erica in till Eriksdalshallen där det var herrjunior sm hela helgen. Och några vänner ifrån Boden var där och spela, så det var väl ändå självklart att vi skulle hälsa på dom. Tyvärr gick inte inte så jätte bra för deras del, menmen. Efter deras sista match som var slut vid nio tiden gick vi hem till deras hotell ett tag. Där vi hade det jävligt kul, turken livade nämnligen upp stämningen rejält. Och den där turken alltså .. Hur han blivit lagledare (om man nu kan kalla han det) vette tusan, han kunde varken svenska eller något om handboll. haha. Kul var det iallafall!
Och på söndagen var det upp tidigt igen för att hinna till deras första match som var klockan 12. Vi spenderade i stort sett hela dan i hallen tillsammans med dom, innan det var dags att åka hem för att hinna till träningen. Men det är alltid lika tråkigt när dom ska åka hem igen, - för extremt trevliga, jordnära och sköna människor är ingen tvivel om att dom är. Synd bara att dom ska bo uppe i norr, för där uppe är man ju inte allt för ofta dessvärre. Jag hoppas iallafall på att vi hamnar där uppe nångång under SM, som vi ska spela nu i höst. Steg 1 spelas på hemmaplan 4-5 oktober, ska bli riktigt kul faktikst! Taggad till tusen!

Lite bilder från tjejmiddagen i fredags:



  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0